5 důvodů, proč se prodejce neobejde bez CRM

CRM

Živí vás prodej zboží a každodenně se snažíte ulovit nové zákazníky? Ti vám jistě přivádí zisk, ale možná byste vydělali více, kdybyste se náležitě starali o stávající klientelu. Moderní prodejce by se měl ubírat cestou CRM neboli řízení vztahů se zákazníky. Protože prodat produkt někomu, s kým jste již v minulosti obchod uzavřeli, je mnohem jednodušší a levnější. Začněte používat CRM systém a práce vám půjde od ruky.

1. Centrální úložiště kontaktů

Zapomeňte na dokumenty v Excelu a papírky rozházené na stole i všude jindy. CRM systém vám umožní ukládat veškeré informace o klientech na jediné místo. Kontaktní údaje, komunikace, detaily o projektech – to vše bude v bezpečí, a navíc dostupné odkudkoliv.

2. Profesionální plánování a řízení času

Pro chronické „nestíhače“ je mobilní CRM systém spásou. Pokud máte pocit, že vůbec nic nestíháte, nedokážete se zorientovat v zakázkách, určit si priority a pracovat efektivně, „céeremko“ vás zachrání. Najednou budete mít mnohem více času.

CRM

3. Přehledné reporty pro ostatní

Kolegové potřebují vaše data? Pro CRM žádný problém. Můžete jim dát tištěnou formu v podobě přehledného reportu. Ušetříte spoustu drahocenného času, který byste jinak museli strávit zpracováním informací z mnoha míst.

4. Konec hledání, začátek cílení

Chystáte e-mailingovou kampaň, ale nejste si jistí, komu atraktivní nabídku poslat… Nezbude vám, než se hodiny probírat různými dokumenty a sbírat potřebná data. Anebo párkrát kliknete a vyberete vhodné kandidáty pomocí CRM systému.

5. Čas na nový prodej

Sofistikovaný CRM systém disponuje mnoha pokročilými funkcemi. Mimo jiné vás upozorní, až bude správný čas kontaktovat zákazníka. Třeba v momentě, kdy mu dojde poslední várka, vyprší smlouva apod. Šance na prodej se výrazně zvýší!

Chcete si benefity softwaru pro řízení vztahů se zákazníky vyzkoušet v praxi? Dobrou volbou je český eWay-CRM. V základní verzi je tento systém CRM zdarma.

Další články